Det går bra nu, NOT

Hej hej bloggen. Idag vaknade jag upp hos Jennifer vid elva. Var sen ut med Milton och så åt vi frukost sen gick jag till skolan och hon gick till jobbet. 

Skolan gick bra. Har väl inte så mycket mer att säga om det. Mitt helvete bröt väl ut när jag var påväg till bussen och en polisbil och två poliser var 20 meter framför mig. Jag fick total panik, vände och sprang därifrån. Fick stressa satan eftersom jag var tvungen att ta en längre väg. FML. Men det jobbiga tog ju inte slut där, nej nej. 

Var nere och tittade på lillasysters match när någon idiot började goffa jordnötter så då var det bara att skynda hem och knapra i mig massa piller men nu mår jag bra.

Nu får allt jävligt ta slut, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0