FOBI

Jag har verkligen fobi och total rädsla för poliser och väktare. Ser jag en polis på avstånd brukar det oftast leda till ångestkräkningar, svimning och kramper. OM jag har tur "klarar" jag mig med endast kraftiga panikångestattacker. Det är min vardag. Som tur är känner jag staden Uppsala ganska bra och kan undvika ställen där det finns poliser och jag undviker ställen där jag vet att det finns väktare.

Min rädsla för väktare kom efter otaliga inläggningar på BUP och droppen blev när två väktare bröt mina armar. Alltså har jag noll respekt för väktare och jag tycker att alla är likadana då jag träffat ett 20 tal par väktare.

Min rädsla och fobi för poliser kom efter jag dels rymt från bup och pågrund av LPT så blir man efterlyst och poliser har då hittat mig och varit så jävla förnedrande då dom tycker att man inte ska streta emot utan lydigt gå med till bilen för att sedan åka. Om jag bröt armarna på bup HUR ska jag någonsin ens vilja sätta min fot där igen? HUR kan man tvinga tillbaka någon till det? Hade jag haft tillräckligt med vett i skallen hade jag bett om förflyttning men det är ju försent nu. Min respekt brast totalt efter att jag fått LPT på BUP i Falun och då skickades jag till Uppsala med poliseskort. Jag får mardrömmar bara jag tänker på den resan så jag tänker inte ta upp någonting här.

FYFAN VAD SKÖNT ATT BARA SKRIVA AV SIG!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0