Orkeslös

Idag tog jag nio bussen in till Uppsala, gick till skolan, hade en lektion sen iväg och träna och sen hem till Jennifer. Väl hos henne somna både hon och jag när vi såg på film. Åkte med min mamma och styvpappa hem, åt middag sen la jag mig i sängen och spela the sims, somna och sov en halvtimme. Gick upp igen och titta på halv åtta hos mig plus hockey och serien om döden. Nu är klockan nio och jag är supertrött. Jag förstår ju varför men jag är så jävla less. Alla dessa mardrömmar som jag inte vaknar utav, alla timmars sömn som går till spillo. Jag önskar att det fanns en medicin som tog bort alla drömmar, både positiva och negativa. Jag vill ju bara få sova och känna mig utvilad. Jag är så himla less men imorgon ska jag iallafall till läkaren på unga vuxna så jag hoppas han kan hjälpa mig... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0