17 oktober 2013

Idag har det varit en bra dag. Jag har varit till Uppsala och itrim där jag var på hälsoanalys. När jag blivit pigg efter min operation ska jag börja och jag kommer ha gått ner 19 kilo tills den tionde januari! Hur coolt är inte det?

Var också till Östhmmar för att hämta mitt pass och det gick över förväntan bra. Dom hade inte ens poliskläder!!

Nu på kvällen har jag tränat innebandy för första gången på två är och det gick asbra! En kanon torsdag helt enkelt!
Imorgon ska jag vara halv nio på unga vuxna för ett första möte till en ny samtalskontakt. Hoppas att det blir bra! 

Har spelat på min fina harpa också. Jag saknar dig farfar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0