Fråga 2

Jag åkte in på behandlingshem dels för mitt självskadebeteende men också för att jag försökte ta livet av mig så ofta. Men tro inte att det var borta för att jag  flyttade dit, det hände att jag försökte på behandlingshemmet också. Att mitt självskadebeteende började var för att jag hade så höga krav på mig själv och till sist var jag verkligen på botten för att jag inte gjort tillräckligt bra ifrån mig exempelvis i skolan. På hemmet lärde jag mig att det är okej att få ett G på en uppgift, samt att ju mer jag försöker ta livet av mig så kommer jag tillslut att lyckas. Nu ska jag bara bibehålla mitt mående och jag ska börja gå på unga vuxna i Uppsala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0