TISDAG

Idag har det faktiskt varit en okej tisdag. Började med att jag träffa efterlängtade Tove och Jennifer hemma hos mig. Det var verkligen på tiden att vi sågs. Gick sedan ner till vårdcentralen där jag prata med en kurator och det var så himla skönt! Jag kunde säga exakt vad jag ville och kände för och det var så himla härligt att bara få ur sig allt. Tror nästan att jag hade gått under om jag inte träffat henne.

På kvällen var det dags för innebandyträningen och jag tror inte att jag sprungit så mycket i hela mitt liv. Var lagom slut efter en timme men det är en så himla skön känsla att känna sig helt slut både fysiskt och psykiskt.

Nu har jag tagit mina mediciner så ska krypa ner i sängen och invänta mörkret. Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till sjukhuset och endokrin, hoppas att alla värden är som dom ska! Håll tummarna för mig! 

Godnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0