Dålig update

AA sorry för dålig uppdatering men har verkligen inte haft tid. Idag har jag iallafall varit och kört halkbana med Jennifer vilket var en mardröm i början, satt och grät i bilen. Tyckte verkligen inte om läraren, han var hård och totalt känslokall men efter att ha övervägt att lägga av eller fortsätta så fortsatte jag och vi blev godkända. Hatar att jag är så känslig, jag vet inte varför. Har inte gjort några medicinändringar men det kan vara mycket ändå. 

Har också pratat med min psykolog från Dalarna om hädelsen förra veckan. Blev ombedd att gå till vårdcentralen för att utesluta epilepsi men jag orkar inte ta tag i det nu. Det får bli senare om inget annat händer såklart.

Idag var också första dagen på praktiken 50C på akademiska sjukhuset. Det gick galant och fick mycket beröm av personal och patienter. Nu ska jag sova börjar klockan sju imorgon bitti.. Kram❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0