Fan igen.

Dagen började bra med skola sen mötte jag upp Jennifer och fina Murre. Vi hängde på stan för att sedan gå till polishuset för att fixa pass, hade ångest redan innan men allt gick bra där inne men sen braka helvetet loss då jag vaknar upp mitt på gatan med massa människor runt mig. Hade bara ramlat ihop och krampat och eftersom vi var precis vid polishuset så var det ju självklart poliser där. Jag som var helt groggy försöker resa mig upp men då tar poliserna tag i mig och jag skriker och gråter och Jennifer får dom sedan att släppa mig så jag ligger och har världens ångestattack som grädde på moset. Ambulansen kommer sen men jag vägra så fick åka hem till Jennifer. Min rädsla för poliser är starkare nu än tidigare. Har legat och gråtit på kvällen för att dom förstör mitt liv så mycket. Ska försöka sova nu med skrapsår på knä och armbågar, äckliga blåmärken på överarmarna (sen poliserna höll i mig) samt en bula i huvudet. Bra jobbat Fanny...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0