Positivt inlägg

Okej. Här kommer ett positivt inlägg. Jag tycker att jag mår väldigt bra, bättre än jag gjort på himla länge. Jag trivs asabra på Cultus, vilket resulterar i bra betyg (👍). Jag tar ansvar för att fortsätta må bra vilket betyder att jag ber om hjälp om jag behöver hjälp eller känner att jag inte klarar av vissa situationer. Jag har äntligen börjat gå ner i vikt vilket är sjukt bra med tanke på alla mediciner jag äter som gör att jag väldigt lätt går upp i vikt (36 kilo på tre år). Vilket gör att jag trivs mycket bättre med mig själv, jag har en grym självkänsla och självförtroende! Jag har helt slutat att självskada! Vilket nog är det jag är mest stolt över. Till sist kan jag väl oxå säga att jag har bokat resa till Amsterdam me min syster! 

Slutar med ett ord: AWESOME!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0